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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2011Portuguese and international online consumers of wine: a niche market?Santos, J. Freitas; Ribeiro, J. CadimaCapítulo de livroAcesso aberto
2004Portuguese olive oil and the price of regional products : does designation of origin really matter?Ribeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasDocumento de trabalhoAcesso aberto
Nov-2004Portuguese olive oil and the price of regional products: does designation of origin really matters?Ribeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Jun-2011Potenciais impactos para Guimarães do acolhimento da Capital Europeia da Cultura 2012 : uma análise baseada em experiências anterioresRemoaldo, Paula Cristina Almeida; Santos, J. Freitas; Ribeiro, J. Cadima, et al.ArtigoAcesso aberto
2005Product attribute saliency and region of origin: some empirical evidence from PortugalSantos, J. Freitas; Ribeiro, J. CadimaArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2006Produtos do território e desenvolvimento localRibeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasCapítulo de livroAcesso aberto
Jun-2003Redes, investimento directo estrangeiro e desenvolvimento regionalRibeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2006Regional products, regions’ reputation and commercial strategies: a tale of two cheese suppliersRibeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Ago-2004Region’s reputation and the price of regional products: a hedonic analysis of Portuguese quality cheeseRibeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2014Residents’ perceptions on impacts of hosting the “Guimarães 2012 European Capital of Culture”: comparisons of the pre‐ and post‐2012Remoaldo, Paula Cristina Almeida; Vareiro, Laurentina; Ribeiro, J. Cadima, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Ago-2003Retail macro-location factors: empirical evidence from the portuguese shopping centresRibeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
Ago-1999The role of regional and local incentives on the location of foreign firms in PortugalRibeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2015Social entrepreneurship: does institutional environment make a difference?Bernardino, Susana; Santos, J. Freitas; Ribeiro, J. CadimaCapítulo de livroAcesso restrito UMinho
1995Teoria da localização industrial: novos desafios exigem novas respostasRibeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2002Territory and regional products: an attempt to evaluate the effects of territory information on product priceRibeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasDocumento de trabalhoAcesso aberto
2006Território e internacionalização empresarial na fileira têxtilRibeiro, J. Cadima; Santos, J. FreitasArtigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2014The role of cultural mega events in the enhancement of city’s image attributes: differences between engaged and attendee participantsSantos, J. Freitas; Vareiro, Laurentina; Remoaldo, Paula Cristina Almeida, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2013Tourists’ perceptions of world heritage destinations: the case of GuimarãesSantos, J. Freitas; Vareiro, Laurentina; Remoaldo, Paula Cristina Almeida, et al.Artigo em ata de conferênciaAcesso aberto
2014Tourists’ perceptions of world heritage destinations: the case of Guimarães (Portugal)Remoaldo, Paula Cristina Almeida; Ribeiro, J. Cadima; Vareiro, Laurentina, et al.ArtigoAcesso restrito UMinho