Browsing by author 3522 Subscribe author statistics Autor

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  

Showing results 1 to 20 of 35.  next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
Jan-2016O Advergame como ferramenta publicitária: um estudo exploratórioOliveira, Sandra; Zagalo, Nelson; Melo, Ana DuarteConference paperOpen access
Dec-2018Advertising as a platform for consumer-citizen participation and citizenshipDuarte Melo, AnaBook partOpen access
2013Advertising co-creation and the engagement factorMelo, Ana Duarte; Balonas, SaraConference paperOpen access
Jul-2019Autorregulação publicitária em Portugal: os interesses da indústria e dos consumidores em convergência?Duarte Melo, AnaArticleOpen access
27-Apr-2016Brand management at a local scale: a case of ‘ghost awareness’Ruão, Teresa; Marinho, Sandra; Balonas, Sara, et al.ArticleRestricted access (Author)
2020City rankings and the citizens: exposing representational and participatory gapsDuarte Melo, AnaConference paperOpen access
2021Co-creating places: human participatory dynamics through territorial communicationDuarte Melo, AnaConference paperRestricted access (Author)
2012“Os Criativos”: quem são e o que pensam os publicitários sobre a sua actividadeDuarte Melo, Ana; Sousa, HelenaConference paperOpen access
2012Cronologia da actividade da entidade reguladora para a comunicação socialSousa, Helena; Pinto, Manuel; Lopes, Felisbela, et al.Book partOpen access
Dec-2013A Darker Shade of Pale: the never ending burden of advertising regulationMelo, Ana Duarte; Sousa, HelenaBook partOpen access
30-Jun-2022Entre o apelo social e o promocional: um estudo sobre o impacto do conteúdo de comunicação em tempos de COVID-19Dellarmelin, Mateus Luan; Duarte Melo, AnaArticleOpen access
2013Estudar a notoriedade das marcas: o caso de uma multinacional em PortugalRuão, Teresa; Marinho, Sandra; Balonas, Sara, et al.Conference paperOpen access
Dec-2013Ética e regulação na publicidade: perceções do campo profissionalMelo, Ana Duarte; Sousa, HelenaBook partOpen access
2013Feedback nightmare: Organisational communication reactions to digital critic exposure. A view on some Portuguese cases (2011-2012)Melo, Ana Duarte; Sousa, HelenaBook partOpen access
Apr-2023Guia de comunicação em saúde. Áreas especializadasDuarte Melo, Ana; Ruão, Teresa; Balonas, Sara, et al.OtherOpen access
Apr-2023Guia de comunicação em saúde. Boas práticasDuarte Melo, Ana; Ruão, Teresa; Balonas, Sara, et al.OtherOpen access
Oct-2021LegionellaDB - A Database on Legionella OutbreaksGonçalves, Inês G.; Fernandes, Henrique S.; Duarte Melo, Ana, et al.Journal editorialRestricted access (UMinho)
2018A marca dos cidadãos: intervenção, ocupação e subversão na paisagem publicitária urbanaDuarte Melo, AnaBook partOpen access
2019As marcas sem fins lucrativos como instrumentos impulsionadores das organizações não governamentaisDias, Angélica; Duarte Melo, AnaConference paperOpen access
Dec-2016A morte como produto e objeto do desejo: uma abordagem publicitáriaDuarte Melo, AnaBook partOpen access