Browsing by author 2094

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  

Showing results 26 to 34 of 34. < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess
2012O reino do casal heterossexual na publicidade : uma análise sociosemiótica das estratégias visuais e das inscrições discursivasCoelho, Zara Pinto; Ribeiro, Silvana MotaArticleOpen access
2017‘Respect’ and ‘self-determination’ women entrepreneurs’ identities and entrepreneurial discoursesFernandes, Maria Emília Pereira; Mota-Ribeiro, SilvanaArticleOpen access
Aug-2005Retratos de mulher: construções sociais e representações visuais do femininoMota-Ribeiro, SilvanaBookOpen access
2002Retratos de mulher: construções sociais e representações visuais do femininoMota-Ribeiro, SilvanaMaster thesis Open access
2000Ser Eva e dever ser Maria : paradigmas do feminino no cristianismoRibeiro, Silvana MotaConference paperOpen access
2006Sex, gender and ads : analysing visual images and their social effectsCoelho, Zara Pinto; Ribeiro, Silvana MotaConference paperOpen access
21-May-2018A sexualização da mulher na publicidade das revistas de moda em Portugal: uma proposta teórico-metodológicaBastos, Margarida; Mota-Ribeiro, Silvana; Broega, A. C.Conference paperOpen access
2014Sustentabilidade na moda e o consumo conscienteAraújo, Mariana Bezerra Moraes de; Broega, A. C.; Ribeiro, Silvana MotaConference paperOpen access
26-May-2009Turkey : the interface country between Orient and Occident and the fashion visual communicationWeiand, Roberta; Broega, A. C.; Ribeiro, Silvana MotaConference paperOpen access